Paralela 45

RESPECTAM turistii!
ZERO taxe ascunse!


CE SPUN CLIENTII NOSTRI

Coasta Amalfitana

Sejur minunat in Campania,cu excursii de neuitat pe Coasta Amalfitana,insula Capri ,la Pompei si pe Vezuviu,impreuna cu Ana,un ghid deosebit,foarte bine documentat si foarte pasionat.Multumim,ciao,Ana ! O destinatie care nu poate fi ratata !

Radu Puscariu - Romania - Brasov

15.10.2018

Samos - O vacanta de vis

O vacanta de neuitat in Samos - Ireon. A fost o vacanta foarte reusita din toate punctele de vedere. La Despina studio unde am fost cazati era o curatenie desavarsita, camera dotata cu tot ce trebuie, inclusiv chicineta, sincer nu ma asteptat pentru ca este de 2*, dar am ramas placut surprinsi. Ireon este un oras de vis, linistit, relaxant, un oras care pastreaza in el originala Grecie. Strazile curate, plajele la fel, mancarea foarte buna si foarte proaspata! Totul la superlativ. Multumesc agentului de turism Ruxana Virtej pentru recomandarea destinatiei si ajutor. Ghidul din aeroport, amabil.

Mirela Netcu - Grecia - Samos

04.10.2018

Vacanta insula Samos

Experienta inedita si clipele petrecute la inceputul lunii septembrie in insula Samos si hotel Erato din Karlovasi au reusit sa ne surprinda placut. A fost extraordinar, un moment memorabil. Am descoprit insula prin intermediul mijloacelor de transport in comun, se respecta programul. Va multumim pentru clipele minunate si amintirile frumoase! Cu siguranta, vom reveni la Paralela 45 pentru destinatiile noastre viitoare de vacanta!

Manole Andreea - Grecia - Karlovasi

02.10.2018

O vacanta implinita

Am participat la circuitul Portugalia de care am fosr extrem de incintati. Totul a fost bine organizat de la A la Z. Vreau sa aducem pe aceasta cale, multe multumiri ghidului Dan Calcisca care ne-a preluat de la aeroport si ne-a insotit pe tot parcursul circuitului. Nu numai ca a fost deosebit de pregatit profesional si ne-a oferit multe informatii privitoare la istoria si cultura Portugaliei dar pe aceiasi masura a fost extrem de atent, prietenos, glumet cu toata lumea. A stiut extrem de bine sa tina un grup de 36 persoane "in linie", sa ne apropie unii de altii si chiar sa ne despartim prieteni. De asemeni am fost foarte multumiti de autocar si soferul, Paolo care ne-a insotit peste tot. Ne gindim cu mult la drag si nostalgie la aceasta vacanta si speram sa revenim tot in compania domnului Dan.

sanda jeffar - Statele Unite - Venice

28.09.2018

Buna seara!

Ma numesc Voicu Laurentiu Doru si sunt din Sinaia.

Imi cer scuze pentru întârziere! Doar acum am gasit timpul necesar pentru a formula cateva impresii legate de circuitul "Turcia - Marele Tur" la care am participat in perioada 1-10 septembrie, impreuna cu soția mea Voicu Camelia Antonela.

De la bun început va spun ca am venit foarte încântați din această excursie extraordinară, eu si sotia mea. Ideea circuitului este foarte buna si a fost bine organizată. Aici am o precizare de facut: in prima zi la Istanbul am vizitat Sfânta Sophia, Palatul Topkapi si Moschee Albastră. Asta dupa ce am călătorit noaptea (spre aeroport) si dimineata devreme cu avionul. Destul de obositor. A două zi am efectuat croazieră pe Bosfor si alte obiective. Cred ca ar fi fost mai nimerit inversarea programului cu prima zi croazieră si a doua zi obiectivele Sophia, etc. Ar fi mai putin obositor desi eu si sotia mea nu am avut probleme. Alti turisti mai in varsta s-au tot vaitat. In rest programul a fost foarte bine gandit si am avut suficient timp sa vizitam toate obiectivele fără graba, pe îndelete. Este important sa precizez ca ghizii nostri Volkan si Cornel au avut o prestație excelenta cu adevărat profesionistă. Vreau sa le multumim frumos, pe această cale, căci au fost mereu cu zâmbetul pe buze si la dispoziția noastra pentru orice fel de problema. Deplasarea cu autocarul ă fost bună, autocarul curat si întreținut iar șoferul turc a fost discret si eficient. Ne-a ajutat la bagaje si a facut tot posibilul sa ne simtim cât mai bine. Cazurile au fost bune cu o excepție - Ankara. Desi hotelul este amplasat cental conditiile nu au fost bune. Nu ne-am odihnit bine noaptea deoarece camera pe care am primit-o ă fost foarte mica, frigiderul nu racea, aerul conditionat mergea dar nu racea si alte mici probleme la baie privind curatenia. In rest numai de bine cu fascinantă Cappadocia (unde am zburat cu balonul), cu exuperantul Pamukkale si alte obiective frumoase.

Multumim frumos pentru această excursie extraordinară pe care ne-o vom aminti cu placere toata viata. Multumim frumos si lui Volkan, ghidul turc vorbitor de lb. romana. Un adevărat profesionist care va rămâne în amintirea noastra unul dintre cei mai buni si devotați ghizi pe care i-am cunoscut vreodată. Vorbesc in cunostinta de cauza: a fost a zecea excursie pentru noi in ultimii trei ani, inclusiv Turcia.

Sper ca impresiile noastre sa va ajute in perfecționarea serviciilor oferite turiștilor.

Cu stimă,

Laurentiu Voicu - Turcia

23.09.2018

Dna

Am participat la circuitul Anglia-Tara Galilor-Scotia-Irlanda. Un circuit complet si bine organizat ( obiective bine alese, hoteluri foarte bune - poate pe viitor ati putea alege si unele mai apropiate de centru - pentru cei dornici de plimbari la final de program). Ghidul nostru dl Andrei, un profesionist, bine pregatit, amabil si atent la nevoile fiecaruia. Recomand acest traseu cu incredere. Multumim pentru o vacanta reusita. Felicitari!
  • Dna

Tichie Daniela - Romania - Bucuresti

07.09.2018

Vacanta ideala :)

Vacanta in Lara, la hotelul Ramada de 5 stele a fost incredibila. Serviciile de vis, calmul si atmosfera selecta se putea remarca chiar de cand am ajuns in hotel. Personalul era bine voitor in a raspunde tuturor cerilor pe care le-am avut. Curatenie impecabila peste tot, camere simple, dar elegante. Nota 10 pentru hotel, mancare si servicii. Plaja foarte ingrijita, curata, peisaj superb de vacanta si relaxant. Angajatii Summer tourului incepand cu transferul aeroport-hotel, cu doamna Mihaela si cu Erdincs foarte profesionisti, amabili, umani, plini de veselie si pozitivism. Dna. Mihaela, care ne-a insotit in Antalya sa ne prezinte fabricile de aur, piele, rahat si bunatati turcesti exceleaza in cunostiinte legate de cultura turceasca, imbinate cu elemente de psihologie si lucrul cu omul, dobandite de-a lungul timpului prin diverse experiente. O adevarata doamna si un suflet cald. Cand ne-am indreptat catre Demre, fosta Myra, am avut placerea de a-l cunoaste pe Andre(cu care am mai discutat la hotel, acesta nu ne-a insotit in excursie, dar a fost amabil si ne-a completat cunostiintele legate de taramul Turciei) si pe ghidul nostru vorbitor de germana, engleza si turca, Erdincs. Impreuna cu acesta am avut parte de informatii legate de Myra, de prezentarea obiceiurilor si a stilului de viata turcesc, atat din prezent, cat si de la inceputuri. Acesta a fost bine documentat si dornic de a comunica cat mai multe pentru a raspunde curiozitatilor noastre. Un om amuzant, dar si serios, care a stiut sa imbine vizita istorica cu elemente de vacanta, precum fabrica de onyx, de vinuri, croaziera si inot in larg, plus stare buna si dorinta de a ramane cat mai mult in Turcia. Le multumim tuturor, chiar si soferilor nostri, carora le-a placut compania noastra si ne-au condus in siguranta. O vacanta incredibil de relaxanta, plina de energie pozitiva, oameni frumosi pe interior-recomandabila tuturor care vor sa traiasca intens, sa se bucure si sa aduca binele cu ei impartindu-l si altora.

Ioana Retegan - Turcia - Antalya

04.09.2018

O vacanta deosebita

Felicitari ghidului (doamna Veronica Boghita) pentru profesionalismul sau. Are un bagaj de cunostinte impresionant, care acopera multe domenii (istorie, geografie, pictura - arta in general - si nu numai), cunostinte pe care ni le-a impartasit cu rabdare, treptat, in asa fel incat sa retinem cat mai mult. Este neobosita, mereu cu zambetul pe buze, incercand sa satisfaca in cat mai mare masura dorintele membrilor grupului. Are un tact, o maleabilitate si o diplomatie deosebite - foarte utile, de altfel, avand in vedere eterogenitatea unui grup de turisti. Colaborarea sa cu ghizii locali este foarte buna - lucru benefic pentru organizarea tururilor si a excursiilor. Vacanta a fost deosebita in principal datorita doamnei Veronica Boghita. Multumim!
  • O vacanta deosebita

Ileana Ristoiu - Rusia - Moscova

05.08.2018

Rodos - Mitsis Petit Palais

O experienta oribila pe bani multi. Asa-zisul ghid local ne-a dat cate un plic care continea numerele de telefon pentru asistenta, pretul excursiilor optionale si pretul masinilor de inchiriat, ne-a spus ca ne vedem la ora si locatia inscrisa pe plic pentru a discuta despre excursii si a coborat. Asistenta turistica locala este inexistenta. Calatoresc de 20 de ani si este prima data cand suntem lasati singuri in autocar, cu un sofer ursuz care ne-a dus pana la hotel. Ajunsi acolo, am constatat ca un bagaj lipsea, iar soferul a dat din umeri, incerca sa ma convinga ca eu am adus mai putine bagaje, ne-a lasat in mijloc de drum si a plecat. Aici e important de precizat ca pentru acest hotel va veti cara singuri bagajele de pe strada pe care sunteti lasati pana la intrarea in hotel. Dupa ce am vorbit cu persoana trecuta in hartiile primite ca fiind persoana de contact (de o aroganta si o lipsa de profesionalism cum rar mi-a fost dat sa vad) intr-un final a aparut, nu se stie de unde, si bagajul pierdut. Pe scurt despre hotel: vandut ca 4 stele, e departe de asa ceva, holurile sunt cu gresie si arata ca un spital, piscina este cea mai mica pe care am vazut-o vreodata, mancarea este de proasta calitate si in fiecare zi aceeasi, plaja e publica si e mult de mers pana la ea, pentru safe a trebuit sa platim, pentru ca am avut all inclusive mini-barul nu a avut nici macar apa, pentru prosoapele de la piscina trebuia lasat un depozit. Informatiile primite pe hartia care insoteste contractul sunt generale, astfel incat agentia sa fie "acoperita" dar nu exista o informare corecta a turistilor. Zonele comune (lobby, bar, restaurante) sunt mult prea mici in comparatie cu numarul de persoane cazate. Curatenia e aproximativa, iar serviciul infiorator de prost. Holurile sunt cu denivelari, sau poate mai potrivit ar fi sa spun in panta. La intoarcere, am fost prevazatoare si am sunat cu o zi inainte ca sa cer ora de plecare de la hotel. Raspunsul a fost: "Pai nu v-am spus?". Intr-un final, am primit un sms cu ora si bine am facut ca am insistat, pentru ca altii au trebuit sa astepte 1 ora pentru ca li s-a "spus" o ora gresita. Calatoresc de mult timp, in toata lumea, si asa ceva nu mi s-a intamplat. Parerea mea este ca cei de la Paralela 45 ar trebui sa se informeze corect asupra hotelului ca sa stie ce vand, si sa schimbe asistenta locala.

Silvana Budisteanu - Romania - Bucuresti

09.07.2018

raspunde:

Stimata Doamna Budisteanu,

Ne pare rau sa aflam ca vacanta dvs s-a transformat intr-o experienta neplacuta si dorim sa va asiguram de intreaga noastra implicare in solutionarea problemelor semnalate.  In acest sens am luat legatura cu reprezentantul local pentru clarificarea situatiei.

In legatura cu serviciul de asistenta pe perioada transferului, dorim sa precizam ca serviciile de transfer nu presupun intotdeauna prezenta unui reprezentant al agentiei partenere. Asistenta turistica inseamna existeta unei persoane, disponibile prin telefon sau la fata locului - in situatia unor probleme sau pentru achizitionarea excursiilor optionale. Regretam ca reprezentantul local v-a lasat o impresie neplacuta si dorim sa precizam ca dna Chirila colaboreaza cu noi de foarte multi ani si in general avem un feedback pozitiv la adresa dumneaei. I-am transmis sa acorde o mai mare atentie in comunicarea cu turistii.

In privinta hotelului, asa cum v-a comunicat si colega noastra, Brindusa Muscalu, toate aspectele sesizate de Dvs se regasesc in descrierea hotelului pe care ati primit-o pe e-mail. Hotelul este de 4* conform clasificarii oficiale dar recomandarea noastra este de 3*superior. De fiecare data cand constatam o neconcordanta intre clasificarea oficiala si opinia noastra in privinta acesteia, semnalam acest aspect in descriere, tocmai pentru ca turistii sa aiba o imagine cat mai clara asupra serviciilor si facilitatilor oferite. Dotarile camerei sunt prezentate corect: seiful contra cost, frigider (nu este mentionata prezenta vreunui minibar). In general hotelurile de oras au spatii limitate si in cosecinta nu ofera foarte multe facilitati. Acest aspect este compensat de localizarea in apropierea restaurantelor din orasul Rodos. Informatiile despre plaja au fost de asemenea prezente in oferta transmisa  (plaja publica, cu pietricele, amplasata la aproximativ 100 m de hotel, sezlonguri contra cost).

Va multumim pentru mesajul Dvs si pentru informatiile oferite de la fata locului. Dorim sa fim cei mai buni si va asiguram ca suntem intotdeauna deschisi sugestiilor primite.

Cu stima,

Echipa Paralela 45


Partenerii nostri din Turcia

Gural Rixos Shoerwood Calista Sueno Cornelia 1C-hotels Kaya Pine Beach Justiniano Vonresort