Paralela 45

RESPECTAM turistii!
ZERO taxe ascunse!


CE SPUN CLIENTII NOSTRI

O vacanta deosebita

Felicitari ghidului (doamna Veronica Boghita) pentru profesionalismul sau. Are un bagaj de cunostinte impresionant, care acopera multe domenii (istorie, geografie, pictura - arta in general - si nu numai), cunostinte pe care ni le-a impartasit cu rabdare, treptat, in asa fel incat sa retinem cat mai mult. Este neobosita, mereu cu zambetul pe buze, incercand sa satisfaca in cat mai mare masura dorintele membrilor grupului. Are un tact, o maleabilitate si o diplomatie deosebite - foarte utile, de altfel, avand in vedere eterogenitatea unui grup de turisti. Colaborarea sa cu ghizii locali este foarte buna - lucru benefic pentru organizarea tururilor si a excursiilor. Vacanta a fost deosebita in principal datorita doamnei Veronica Boghita. Multumim!
  • O vacanta deosebita

Ileana Ristoiu - Rusia - Moscova

05.08.2018

Rodos - Mitsis Petit Palais

O experienta oribila pe bani multi. Asa-zisul ghid local ne-a dat cate un plic care continea numerele de telefon pentru asistenta, pretul excursiilor optionale si pretul masinilor de inchiriat, ne-a spus ca ne vedem la ora si locatia inscrisa pe plic pentru a discuta despre excursii si a coborat. Asistenta turistica locala este inexistenta. Calatoresc de 20 de ani si este prima data cand suntem lasati singuri in autocar, cu un sofer ursuz care ne-a dus pana la hotel. Ajunsi acolo, am constatat ca un bagaj lipsea, iar soferul a dat din umeri, incerca sa ma convinga ca eu am adus mai putine bagaje, ne-a lasat in mijloc de drum si a plecat. Aici e important de precizat ca pentru acest hotel va veti cara singuri bagajele de pe strada pe care sunteti lasati pana la intrarea in hotel. Dupa ce am vorbit cu persoana trecuta in hartiile primite ca fiind persoana de contact (de o aroganta si o lipsa de profesionalism cum rar mi-a fost dat sa vad) intr-un final a aparut, nu se stie de unde, si bagajul pierdut. Pe scurt despre hotel: vandut ca 4 stele, e departe de asa ceva, holurile sunt cu gresie si arata ca un spital, piscina este cea mai mica pe care am vazut-o vreodata, mancarea este de proasta calitate si in fiecare zi aceeasi, plaja e publica si e mult de mers pana la ea, pentru safe a trebuit sa platim, pentru ca am avut all inclusive mini-barul nu a avut nici macar apa, pentru prosoapele de la piscina trebuia lasat un depozit. Informatiile primite pe hartia care insoteste contractul sunt generale, astfel incat agentia sa fie "acoperita" dar nu exista o informare corecta a turistilor. Zonele comune (lobby, bar, restaurante) sunt mult prea mici in comparatie cu numarul de persoane cazate. Curatenia e aproximativa, iar serviciul infiorator de prost. Holurile sunt cu denivelari, sau poate mai potrivit ar fi sa spun in panta. La intoarcere, am fost prevazatoare si am sunat cu o zi inainte ca sa cer ora de plecare de la hotel. Raspunsul a fost: "Pai nu v-am spus?". Intr-un final, am primit un sms cu ora si bine am facut ca am insistat, pentru ca altii au trebuit sa astepte 1 ora pentru ca li s-a "spus" o ora gresita. Calatoresc de mult timp, in toata lumea, si asa ceva nu mi s-a intamplat. Parerea mea este ca cei de la Paralela 45 ar trebui sa se informeze corect asupra hotelului ca sa stie ce vand, si sa schimbe asistenta locala.

Silvana Budisteanu - Romania - Bucuresti

09.07.2018

raspunde:

Stimata Doamna Budisteanu,

Ne pare rau sa aflam ca vacanta dvs s-a transformat intr-o experienta neplacuta si dorim sa va asiguram de intreaga noastra implicare in solutionarea problemelor semnalate.  In acest sens am luat legatura cu reprezentantul local pentru clarificarea situatiei.

In legatura cu serviciul de asistenta pe perioada transferului, dorim sa precizam ca serviciile de transfer nu presupun intotdeauna prezenta unui reprezentant al agentiei partenere. Asistenta turistica inseamna existeta unei persoane, disponibile prin telefon sau la fata locului - in situatia unor probleme sau pentru achizitionarea excursiilor optionale. Regretam ca reprezentantul local v-a lasat o impresie neplacuta si dorim sa precizam ca dna Chirila colaboreaza cu noi de foarte multi ani si in general avem un feedback pozitiv la adresa dumneaei. I-am transmis sa acorde o mai mare atentie in comunicarea cu turistii.

In privinta hotelului, asa cum v-a comunicat si colega noastra, Brindusa Muscalu, toate aspectele sesizate de Dvs se regasesc in descrierea hotelului pe care ati primit-o pe e-mail. Hotelul este de 4* conform clasificarii oficiale dar recomandarea noastra este de 3*superior. De fiecare data cand constatam o neconcordanta intre clasificarea oficiala si opinia noastra in privinta acesteia, semnalam acest aspect in descriere, tocmai pentru ca turistii sa aiba o imagine cat mai clara asupra serviciilor si facilitatilor oferite. Dotarile camerei sunt prezentate corect: seiful contra cost, frigider (nu este mentionata prezenta vreunui minibar). In general hotelurile de oras au spatii limitate si in cosecinta nu ofera foarte multe facilitati. Acest aspect este compensat de localizarea in apropierea restaurantelor din orasul Rodos. Informatiile despre plaja au fost de asemenea prezente in oferta transmisa  (plaja publica, cu pietricele, amplasata la aproximativ 100 m de hotel, sezlonguri contra cost).

Va multumim pentru mesajul Dvs si pentru informatiile oferite de la fata locului. Dorim sa fim cei mai buni si va asiguram ca suntem intotdeauna deschisi sugestiilor primite.

Cu stima,

Echipa Paralela 45

Mrs

Buna dimineata! Tocmai ne-am intors din Sardinia- Portoconte ( seniori, Pan-European Travel- Paralela 45) , un sejur activ intr-un hotel exceptional in golful Alghero. La aeroport am fost intampinati de ghidul nostru Dl. Lucian Nita care ne-a acompaniat cu mult profesionalism si afectiune pe parcursul intregii perioade. Si nu este de loc usor sa "calauzesti" un grup de 40 de seniori dornici sa viziteze cat mai mult! Dl. Lucian a reusit aceasta performanta cu brio! Felicitari Paralela 45 pentru aceasta alegere!

Miruna Nitescu - Italia - Alghero (Sardinia)

28.05.2018

Hello, hello

Asa cum te-am obisnuit, m-am intors din circuit si acum parerile. In primul rand iti multumesc petru sfat si incurajare de a alege Iordania. A fost cea mai minunata , superba si frumoasa excursie de pana acum. Oi fi eu fascinata de lumea araba , dar Iordania este topul topului. TOT, incepand de la obiective care sunt minunate , istorie , istorie si terminand cu oameni, hoteluri , mancare etc.

Programul a fost respectat intocmai si chiar peste, ghidul roman Lucian Nita a fost senzational , bine informat, f bine organizat, ghidul local Mohamed ( sper sa nu gresec numele )vorbitor de engleza,  la fel,  super informat, organizat, cu grija de toata lumea , exceptional. Am avut si noroc , am fost grupul 1, un grup f bun, fara fite, punctual , excelent .

De cazari , nu am ce sa mai spun, hoteluri super , f bune , de calitate, oameni f civilizati, primitori, nu stiau ce sa faca , sa te faca sa te simti bine. Mancarea nu mai are sens sa spun , aveai de toate , nu cred ca a fost cineva sa nu aiba ce sa aleaga indiferent ca erai carnivor sau vegetarian.

In concluzie, un program superb, foarte bun, niste ghizi - roman si local - exceptionali, de top nr 1. Poate ca nu e chiar cel mai ieftin dar merita din plin fiecare centulet.

Multumesc mult,
Luica C

Luiza C - Iordania

15.05.2018

Green Village este locatia perfecta pe care o voi recomanda de acum inainte tuturor prietenilor mei. Delta este superba si merita vazuta de toti romanii. Este super ca aveti in ofertele voastre locatii atat de frumoase si variate din frumoasa noastra tara.

Florin Georgescu - Romania

14.06.2017

M-am bucurat cand am aflat ca la Paralela 45 se pot plati vacantele in tara cu tichete de vacanta. Mi-a fost de mare ajutor acest lucru. In plus, hotelul Central din Calimanesti a fost la inaltime. O piesa de arhitectura deosebita si o minunata statiune balneara.

Felicitari Paralela!

George Munteanu - Romania

04.07.2017

Club Vila Bran a fost o alegere perfecta pentru vacanta mea. Multumesc doamnelor de la agentia Iasi care mi-au facut un pret bun si au stiut sa ma convinga. Urmatorul concediul in Romania il voi face tot pe Valea Prahovei si tot prin voi

Alina Balaban - Romania

25.06.2017

Hotelul California din Jupiter a fost o frumoasa surpriza. Pentru litoralul nostru, pentru pretul platit, si mai ales pentru familiile cu copii chiar merita. Asteptam din nou, cu mare drag, ofertele Paralela Inscrieri Timpurii ca sa prindem cele mai mari reduceri pentru litoral.

Titi Auras - Romania

22.07.2017

Sejurul nostru din iulie, la Phoenicia Luxury a fost minunat. Servicii de 5 *, atentie la detalii, curatenie si mai ales programele pentru copii au fost minunate. Felicitari Paralela 45 pentru recomandarea pe care ne-ati facut-o pentru a alege acest hotel de inalta calitatea din portofoliul vostru.

Vom calatori si anul acesta cu voi.

Vasile Nistor - Romania

03.05.2017


Partenerii nostri din Turcia

Gural Rixos Shoerwood Calista Sueno Cornelia 1C-hotels Kaya Pine Beach Justiniano Vonresort