Rodos - Mitsis Petit Palais
O experienta oribila pe bani multi. Asa-zisul ghid local ne-a dat cate un plic care continea numerele de telefon pentru asistenta, pretul excursiilor optionale si pretul masinilor de inchiriat, ne-a spus ca ne vedem la ora si locatia inscrisa pe plic pentru a discuta despre excursii si a coborat. Asistenta turistica locala este inexistenta. Calatoresc de 20 de ani si este prima data cand suntem lasati singuri in autocar, cu un sofer ursuz care ne-a dus pana la hotel. Ajunsi acolo, am constatat ca un bagaj lipsea, iar soferul a dat din umeri, incerca sa ma convinga ca eu am adus mai putine bagaje, ne-a lasat in mijloc de drum si a plecat. Aici e important de precizat ca pentru acest hotel va veti cara singuri bagajele de pe strada pe care sunteti lasati pana la intrarea in hotel. Dupa ce am vorbit cu persoana trecuta in hartiile primite ca fiind persoana de contact (de o aroganta si o lipsa de profesionalism cum rar mi-a fost dat sa vad) intr-un final a aparut, nu se stie de unde, si bagajul pierdut. Pe scurt despre hotel: vandut ca 4 stele, e departe de asa ceva, holurile sunt cu gresie si arata ca un spital, piscina este cea mai mica pe care am vazut-o vreodata, mancarea este de proasta calitate si in fiecare zi aceeasi, plaja e publica si e mult de mers pana la ea, pentru safe a trebuit sa platim, pentru ca am avut all inclusive mini-barul nu a avut nici macar apa, pentru prosoapele de la piscina trebuia lasat un depozit. Informatiile primite pe hartia care insoteste contractul sunt generale, astfel incat agentia sa fie "acoperita" dar nu exista o informare corecta a turistilor. Zonele comune (lobby, bar, restaurante) sunt mult prea mici in comparatie cu numarul de persoane cazate. Curatenia e aproximativa, iar serviciul infiorator de prost. Holurile sunt cu denivelari, sau poate mai potrivit ar fi sa spun in panta. La intoarcere, am fost prevazatoare si am sunat cu o zi inainte ca sa cer ora de plecare de la hotel. Raspunsul a fost: "Pai nu v-am spus?". Intr-un final, am primit un sms cu ora si bine am facut ca am insistat, pentru ca altii au trebuit sa astepte 1 ora pentru ca li s-a "spus" o ora gresita. Calatoresc de mult timp, in toata lumea, si asa ceva nu mi s-a intamplat. Parerea mea este ca cei de la Paralela 45 ar trebui sa se informeze corect asupra hotelului ca sa stie ce vand, si sa schimbe asistenta locala.
Vezi mai mult Vezi mai putin