The Marina Phuket Hotel
Phuket
-7%
Pachetul include
- 8 nopti cazare
- Masa (in functie de oferta aleasa)
- Bilete avion dus/intors
- Taxe aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Asistenta turistica
Pachetul nu include
Asigurarea de calatorie, Asigurarea storno, Excursiile optionale, Alte servicii neincluse in pachet
Calculeaza tarif exact (numar adulti si copii)
» Descriere
-
Descriere
The 4-star The Marina Phuket Hotel offers comfort and convenience whether youre on business or holiday in Phuket. Offering a variety of facilities and services, the property provides all you need for a good nights sleep. All the necessary facilities, including free Wi-Fi in all rooms, 24-hour security, daily housekeeping, gift/souvenir shop, taxi service, are at hand. Flat screen television, complimentary instant coffee, complimentary tea, free welcome drink, mirror can be found in selected guestrooms. Take a break from a long day and make use of the sauna, steamroom. Discover all Phuket has to offer by making The Marina Phuket Hotel your base.
Localizare hotel
Servicii incluse/neincluse
SERVICII INCLUSE:
- transport cu avionul Bucuresti - PHUKET - Bucuresti
- 1 bagaj de cala si 1 bagaj de mana;
- cazare si masa conform ofertei;
- taxele de aeroport (pot suferi modificari);
- transferuri aeroport - hotel – aeroport;
Nota:
Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei, respectiv luna iulie, anul 2022. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
NU SUNT INCLUSE:
- asigurarea medicala si asigurarea storno cu extensie COVID;
- excursiile optionale;
- taxele locale;
Ofertele nu au o perioada de valabilitate garantata si sunt valabile strict in limita locurilor disponibile; preturile si disponibilitatea hotelurilor se pot modifica oricand.
In momentul in care doriti sa efectuati rezervarea, va rugam sa reverificati valabilitatea ofertei!
Pretul pachetului este exprimat in EURO/camera
Orarul de zbor prezentat in oferta poate suferi modificari.
Conditii financiare
CONDITII DE COMERCIALIZARE:
TERMENE DE PLATA:
30% din pretul pachetului turistic la inscriere;
70% din pretul pachetului turistic cu minim 40 zile inaintea plecarii;
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 40 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 40 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
CONDITII DE COMERCIALIZARE REVELION 2022-2023:
TERMENE DE PLATA:
30% din pretul pachetului turistic la inscriere;
20% din pretul pachetului turistic cu minim 60 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic cu minim 45 zile inaintea plecarii;
Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.
In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
30% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 60 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 59 – 45 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 45 zile inaintea plecarii.
OFERTELE NON REFUNDABLE (NERAMBURSABILE)
Conditiile financiare si de penalizare enuntate mai sus nu se aplica rezervarilor cu status NON REFUNDABLE. Aceste rezervari se supun unor conditii speciale: plata integrala in momentul rezervarii si penalizare 100% din momentul efectuarii rezervarii. De asemenea, nu se accepta niciun fel de modificari (nume, tip de camera sau de masa, perioada etc).
NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
Orice modificare de nume sau tip de camera efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
Informatii utile
OBSERVATII:
DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
Viza (se poate obtine la sosirea in Thailanda sau de la Ambasada Thailandei in Bucuresti);
Completarea formularului online https://tp.consular.go.th/ inainte de sosirea in Thailanda;
Ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
Avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanatate, formalitati vamale);
ofertele pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
infantii (0 – 1,99 ani) nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelurile pot solicita achitarea unui supliment;
clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
In prima zi de sejur, cazarea incepe dupa ora 14:00. In ultima zi de sejur, camerele de hotel se elibereaza inainte de ora 11:00;
pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive, iar conceptele de demipensiune sau pensiune completa nu includ bauturile);
transferul inclus in pretul pachetului nu este un transfer privat, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile catre hoteluri va fi impartit de mai multi turisti. Turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare.
acest program nu este recomandat persoanelor cu mobilitate redusa;
in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Transferuri
TRANSFERURI PRIVATE DIN PROVINCIE LA / DE LA AEROPORT (MINIM 2 PASAGERI):
35 EURO/adult /dus-intors si 10 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele PLOIESTI, GIURGIU, URZICENI
40 EURO/adult/dus-intors si 10 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasul TARGOVISTE
50 EURO/adult/dus-intors si 15 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele SINAIA, PITESTI, ALEXANDRIA, BUZAU
55 EURO/adult/dus-intors si 15 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele PREDEAL, SLOBOZIA
60 EURO/adult/dus-intors si 20 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele BRASOV, CALARASI
65 EURO/adult/dus-intors si 20 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele FOCSANI, SLATINA
70 EURO/adult/dus-intors si 30 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele CONSTANTA, CARACAL
75 EURO/adult/dus-intors si 30 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele CRAIOVA, RM VALCEA, BRAILA, GALATI, TECUCI, FAGARAS
85 EURO/adult/dus-intors si 35 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele TULCEA, BACAU
95 EURO/adult/dus-intors si 35 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele SIBIU, SIGHISOARA, MEDIAS
100 EURO/adult/dus-intors si 50 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasul TG MURES
NOTA: Serviciul de transfer privat este valabil in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii.