Lujo Bodrum (guvercinlik)
Bodrum
-41%
Pachetul include
- 7 nopti cazare
- Masa (in functie de oferta aleasa)
- Bilete avion dus/intors
- Taxe aeroport
- Transfer aeroport - hotel - aeroport
- Asistenta turistica
Pachetul nu include
Asigurarea de calatorie, Asigurarea storno, Excursiile optionale, Alte servicii neincluse in pachet
Calculeaza tarif exact (numar adulti si copii)
» Descriere
-
Descriere
DESCHIS 2018! Cel mai nou si luxos hotel din oferta!
-
Localizare
Situat la numai 15 minute distanta (15 km) de aeroportul Milas din Bodrum, vacanta d-voastra poate incepe in cel mai scurt timp dupa aterizarea in Turcia. Orasul Bodrum se afla la numai 20 minute distanta, cu masina (20km). Alte distante: Guvercinlik - 4km, Bodrum St. Peter\ s Castle - 25km, Mausoleul din Halicarnas - 26km, Templul lui Apolo - 98km.
-
Facilitati hotel
WELLNESS & FITNESS
Gratuit: Centrul wellness, suprafata de 1200 m2 (baie turceasca, sauna, piscina interioara, zona de relaxare, sala de aburi, sala de gheata, jacuzzi, acces sala fitness)
Contra cost: masaje welness, lectii centru fitness, program extensiv de yoga, antrenor personal pilates, tratamente.
ACTIVITATI SPORTIVE
Gratuit: lectii private de tenis, Zumba Tae Bo fitness, volei pe plaja, boccia / darts, gimnastica in apa, zumba in apa, cross fit, pedal, baschet, acces gratuit la terenurile de tenis, rachete si mingii, tenis de masa, step aerpbics, pilates, wind-surfing (cu licenta), tururi de biciclete, lectii de dans (belly dance, hip hop)
Contra cost: parasailing, program de instruire si fitness cu instructor privat, lectii private de inot pentru incepatori, sporturi acvatice, catamaran (cu licenta), schi nautic, lectii de scufundari, banana jet ski, lectii de surfing, ringo, canoe yoga etc)
PLAJE SI PISCINE
Cum gusturile difera, acest hotel ofera in mod corespunzator diferite alternative de piscine si plaje.Exista o plaja cu nisip fin, alb si intrare lina in mare, lunga de 1 km, piscine private pentru inot dar si parcuri acvatice pentru copii si adultii activi: Beach Club, plaja Silent, plaja principala, piscine principale, piscina Silent Beach, piscina Club Indigo Beach, piscine pentru copii, piscina Fly-Inn, piscina interioara, parc acvatic. Piscinele pot fi incalzite daca vremea este mai rece.
FACILITATI PENTRU COPII
Cu o mare atentie acordata copiilor, exista centre si activitati dedicate acestora, specifice fiecarei varste, intr-o cladire cu 2 etaje, cu o suprafata de 4500 m2, pentru copii intre 1 - 17 ani. Exista: mini club (10:00-02:00am), bufet pentru copii, meniu pentru copii, sala de jocuri pe grupe de varsta, mini disco, serviciu babysitter (la cerere, contra cost), receptie pentru copii, insigne, expozitii, cinematograf, camere de joaca, spectacole dedicate exclusiv copiilor, turnee, clase de instruire in diferite activitati artistice, artizanat, sali de odihna sau somn, trambulina si jocuri in aer liber.
Pagina web: www.lujohotel.com
-
Dotari camere
Pentru a servi exigentelor tuturor categoriilor de turisti in cea mai buna maniera, hotelul dispune de 15 tipuri de camere. Puteti alege camere cu jacuzzi pe terasa, camere cu piscine swim up sau camerele \"forest\" foarte intime, inconjurate de vegetaie.80% dintre camerele hotelului ofera vedere frontala sau partiala la mare.
Camere: cele care au \"room\" in denumire, ofera vedere spre minunatul golf Guvercinlik si au o suprafata intre 45sqm - 55sqm. Exista aici si o canapea extensibila cu 2 locuri pentru copii.
Suite: concepute special pentru familiile cu copii, dispun de o suprafata intre 60sqm - 100sqm, sunt de mai multe tipuri pentru a corespunde perfect nevoilor fiecarei familii (vezi concept)
Vile: Cu vedere frontala la mare, fiecare vila dispune de piscina sa proprie, fiecare camera din vile are propria sa baie si sunt ideale pentru famillile numeroase in cautarea unui refugiu intim.
-
Tip masa
Hotelul dispune de 7 restaurante diferite unde va puteti delecta cu preparate din bucataria turceasca, grceasca, asiatica, sud-americana sau italiana - toate cu vedere la mare pentru a completa experienta unica, si 10 baruri diferite, inclusiv Pablo Esco Bar - cu o selectie exceptionala de whiskies.
A-LA-CARTE ALL INCLUSIVE RESTAURANTS:
Italian Restaurant: serveste preparate clasice italiene dar si regionale, cu un meniu bogat ce consta in: paste manufacturate, rissoto, fructe de mare si preparate din carne.
Seafood Restaurant: reuseste sa combine in mod elegant cele 2 influente culinare ale Marii Egee si Cretei, oferind prepararte din fructe de mare cu un fusion de ierburi aromatice renumite pentru puteriile lor vindecatoare.
Asian Restaurant (pentru persoane peste 13 ani): o premiera in Turcia, cultura culina asiatica veritabila si spectacol complet, combina 3 tehnici diferite de gatit: Robata, Teppanyaki (contra cost) si Sushi Bar.
Steak House Restaurant: carne proaspata, marmorata, pregatita in conditii speciale in sali cu sare de Himalaya (contra cost)
Main Restaurant: pune accent pe utilizarea preparatelor ecologice de la furnizorii si fermierii locali. restaurantul principal ofera preparate din bucataria mondiala dar specialitati din bucataria turceasca.
Villa - VIP restaurant: acest restaurant special a-la-carte, deserveste exclusiv zona de vile si oaspetii cazati aici.
Turkish Restaurant: pentru cei care nu au mai gustat niciodata bucataria turceasca. Aici vor avea parte de o experienta culinara bogata prin retetele delicioase preparate de chef. Perfectionat pe parcursul mai multor generatii, patrimoniul diferitelor regiuni din Turcia va fi cel mai bine reprezentat spre deliciul tuturor oaspetilor hotelului Lujo.
BARURI: Lobby Lounge & bar, Bistro, Fly-Inn Pool Bar, Beach Club Bar, Pier Lotus, Cigar & Whisky Bar, Peninsula Bar, Beach Bar, Silent Beach Snack Bar, Sports Bar, Aqua Park Bar, Wellness Bar (Spa).
Exista, deasemenea: patiserie, chocolate house, zona de inghetata.
ORE DE SERVIRE:
08.00-11.00 Breakfast - Turkish A la Carte
08.00-24.00 Villa Restaurant (numai pentru oaspetii din vile si forest rooms)
09.00-12.00 Breakfast - Fish A la Carte
09.00-00.00 Patisserie
12.00-13.00 Lunch – kids buffet
12.00-18.00 Lunch - Turkish A la Carte
12.00-18.00 Lunch - Fish A la Carte
12.00-18.00 Snack Restaurants
15.30-16.30 Appetizer – kids buffet
18.00-19.00 Dinner- kids buffet
19.00-23.00 Dinner - A la Carte Restaurants
00.00-03.00 Indigo Clubo
Servicii incluse/neincluse
Servicii incluse:
• transport cu avionul cursa charter Bodrum si retur (zbor direct), cu compania Tarom;
• 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
• cazare si masa conform ofertei;
• transferuri aeroport – hotel – aeroport;
• asistenta turistica la destinatie;
• taxele de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
Nu sunt incluse:
- catering in timpul zborului;
- asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno*;
- excursiile optionale la destinatie.
*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Conditii financiare
CONDITII DE COMERCIALIZARE - OFERTA EARLY BOOKING:
TERMENE DE PLATA:
10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
10% daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile 15 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
OBSERVATII:
Conditiile de comercializare sunt valabile in momentul inscrierii si se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
CONDITII DE COMERCIALIZARE - OFERTA STANDARD:
TERMENE DE PLATA:
10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
15% din pretul pachetului turistic pana la data de 31.03.2023;
75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
10% daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la data de 31.03.2023;
25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu 01.04.2023 si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile 15 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de plata si/sau anulare.
Informatii utile
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Intrucat reglementarile de calatorie se schimba frecvent, va recomandam cu tarie, ca inainte de a calatori, sa verificati intotdeauna conditiile de calatorie cu autoritatile sanitare si de frontiera oficiale si sa va asigurati ca aveti cele mai recente informatii. Este responsabilitatea dvs. sa fiti la curent cu restrictiile de calatorie relevante, pentru a va asigura ca sunteti eligibili pentru a intra intr-o tara straina.
NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Conditiile de comercializare se pot modifica in functie de politica hotelierilor
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor poate conduce la modificarea pretului pachetului.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Transferuri
TRANSFERURI PRIVATE DIN PROVINCIE LA / DE LA AEROPORT (MINIM 2 PASAGERI):
35 EURO/adult /dus-intors si 10 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele PLOIESTI, GIURGIU, URZICENI
40 EURO/adult/dus-intors si 10 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasul TARGOVISTE
50 EURO/adult/dus-intors si 15 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele SINAIA, PITESTI, ALEXANDRIA, BUZAU
55 EURO/adult/dus-intors si 15 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele PREDEAL, SLOBOZIA
60 EURO/adult/dus-intors si 20 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele BRASOV, CALARASI
65 EURO/adult/dus-intors si 20 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele FOCSANI, SLATINA
70 EURO/adult/dus-intors si 30 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele CONSTANTA, CARACAL
75 EURO/adult/dus-intors si 30 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele CRAIOVA, RM VALCEA, BRAILA, GALATI, TECUCI, FAGARAS
85 EURO/adult/dus-intors si 35 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele TULCEA, BACAU
95 EURO/adult/dus-intors si 35 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele SIBIU, SIGHISOARA, MEDIAS
100 EURO/adult/dus-intors si 50 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasul TG MURES
NOTA: Serviciul de transfer privat este valabil in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii.