Alin Burcea.

Targul de la Londra, o reusita?

Ma aflu la Targul de la Londra, dupa o absenta de 10 ani. Este un Targ de business, fara vizitatori-turisti, un fel de „Mecca” a targurilor de turism, la care agentiile vin sa isi gaseasca parteneri de afaceri.
Standul Romaniei este bine plasat, bine organizat, cu o delegatie numeroasa, de aproape 50 de companii, agentii, institutii.
Doamna Ministru Grapini, in forma, a discutat cu fiecare participant, insotita de Razvan Filipescu, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Turism.
Au fost cateva agentii specializate pe incoming-grupuri, cum este Karpaten ,sau pe incoming de nisa ,cum este Active Travel, din Brasov, specializata in turismul de aventura.
Agentii care fac outgoing ,dar care au si echipa de incoming, cum sunt Paralele 45, Accent Travel ,Perfectour, Eurolines.
Birourile de turism ale catorva orase – Bucuresti si Sibiu.
Toate bune, organizare foarte buna, si totusi.. ceva nu e asa cum ar trebui sa fie..
Am fost la standurile a catorva tari africane, Kenya, Uganda, Botswana, Africa de Sud. A trebuit sa asteptam, pana am reusit sa discutam cu un tour operator local .Erau multi agenti care isi cautau un partener local.
La noi, la standul Romaniei, nu am prea vazut pe nimeni, din pacate, sa vina si sa intrebe de un partener local.
Evident, agentiile romanesti aveau intalnirile lor, partenerii lor, eu ma refer doar la faptul ca Romania nu reprezinta (inca), o atractie care sa determine agentiile din alte tari sa vina sa isi caute un partener.
E vorba, evident, de Brandul Romania, care, din pacate, inca nu exista.
Nu vorbim acum de solutii, nu asta e tema acestui articol. Este doar o constatare. Nu se poate reprosa nimic actualei editii a Targului de la Londra ,oricat am fi de carcotasi. Organizare buna, Ministrul si Secretarul de Stat prezenti, preocupati.
Este vorba de brand, de imaginea Romaniei!
Aici trebuie lucrat!

Dar asta este alta discutie!

Lasa un comentariu Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

  • (will not be published)
  • Va rugam introduceti un rezultat in cifre.