De sapte ani, Paralela 45 este agentia de turism in care romanii au cea mai mare incredere
Paralela 45 a fost recunoscuta drept „The most trusted brand 2015”, la categoria Agentii de Turism in cadrul celui mai recent studiu de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Este cel de-al saptelea an consecutiv in care Paralela 45 se bucura de cel mai ridicat nivel de incredere in achizitionarea vacantelor.
Trusted Brands 2014 este cel mai complex studiu de piata asupra consumatorului european si are ca scop selectarea brandurilor care au castigat increderea consumatorilor si se plaseaza in topul preferintelor acestora. Anul acesta studiul s-a realizat in sapte tari, printre care si Romania.
„Anul acesta facem 25 de ani de la prima vacanta organizata pentru romani si sapte ani de cand acestia ne declara agentia de turism numarul 1. Pana la urma acesta a fost si telul nostru, sa facem diferenta prin calitate, sa le castigam increderea, sa ii surprindem mereu si mereu cu optiuni noi de calatorie, astfel castigandu-le increderea. Dupa 25 de ani, in care am oferit vacante in numeroase destinatii, suntem mandri sa vedem ca romanii au încredere in noi si ca experienta noastra le garanteaza calitatea. Iar acest lucru nu ar fi fost posibil fara intreaga echipa formata din cei aproape 200 de colegi care transforma in realitate visul fiecarui turist, prin crearea unor vacante de neuitat. In prezent am depasit 100 de circuite in portofoliu, am extins numarul de agentii, iar cei 25 de ani de munca tocmai ce au fost incununati cu si mai mare succes prin acest premiu”, a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.
Trusted Brands 2015 s-a desfasurat concomitent in sapte tari europene, printre care si Romania, respondentii avand la dispozitie pentru a alege 20 de categorii comune si un numar de maximum 18 categorii locale. Participantii selectati din clientii activi ai revistei Reader’s Digest nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de „Calitate”, ’’Valoare excelenta”, „Imagine puternica”, „Intelegerea nevoilor clientilor” si ’’Responsabilitate sociala’’. In perioada septembrie-noiembrie 2014, in Europa (Austria, Elvetia, Finlanda, Germania, Portugalia, Romania si Rusia) s-au trimis 285.396 de chestionare cu intrebari deschise, dintre care 50.000 in Romania.
Va multumim pentru incredere!