Kempinski Hotel Barbaros Bay (yaliciftlik)
Bodrum
Indisponibil
» Descriere
-
Descriere
Descriere:
Kempinski Hotel Barbaros Bay, un complex de 5 stele de lux, amplasat pe falezele pitoresti ale Golfului Barbaros, va invita să experimentati luxul european intr-un cadru pitoresc unde facilitatile excelente de agrement se impletesc cu o simfonie de arome. Situat in cea mai neatinsa parte a peninsulei, o oaza de liniste, cazarea la Kempinski Hotel Barbaros Bay combina inteligent arhitectura autentic mediteraneana cu designul european contemporan. Acest hotel exclusivist oferă, de asemenea, o plajă proprie, o piscina infinity, un centru SPA intins pe 5500 mp, precum si o varietate de restaurante remarcabile, care combina autenticitatea cu cele mai importante preparate culinare specifice.
-
Localizare
Localizare:
Distanta este o stare de spirit... Kempinski Hotel Barbaros Bay este suficient de departe pentru cei dornici de solitudine si destul de aproape pentru cei dornici de companie si civilizatie. Kempinski Hotel Barbaros Bay gazduieste calatorii sofisticati in cea mai neatinsa parte a peninsulei Bodrum; extins pe 70.000 de metri patrati dintr-un teren pitoresc pe malul golfului Gokova. Aeroportul \"Milas\" din Bodrum: 45 min - 43 km. Distanta pana la atractiile locale: Orasul Bodrum: 20 min - 15 km, Castelul Sf. Petru: 26 min - 16 km, Bodrum Marina: 26 min - 18 km, Mausoleul din Bodrum: 27 min - 18 km, Amfiteatru: 22 min - 16 km, Shopping Mall Oasis: 24 min - 17 km, Pal Marina Yalikavak: 43 min - 34 km.
-
Facilitati hotel
Facilitati hotel:
5 resturante: restaurant Barbarosa, restaurant cu specific turcesc Olives, restaurant pan-asian Saigon, restaurant italian La Luce, restaurant Sundeck si Pool, 3 baruri: Bar Blue, Gazebo Lounge and terrace si Sundeck, activitati leisure: scuba diving, sporturi nautice, surfing, mountain biking and trekking, inchiriere iahturi sau gullet, inchiriere elicopter, facilitati SPA: 14 sali tratament acoperite, terasa SPA cu 2 zone exterioare de tratament, sauna, sala aburi si doua hammam, centru fitness, piscina interioara incalzita si whirlpool, sala bal, centru business complet echipat, chill out lounge, 4 sali separate de conferinte. Alte servicii: concierge, room service, servicii dry cleaning , salon coafura, florarie, zona shopping, plaja proprie recompensata \" Blue Flag\" cu zone separate: Silent Beach si Family Beach, parcare si valet, helipad, ren-a-car, Kids Club, medic (la cerere, contra cost).
-
Dotari camere
Dotari camere:
Camerele standard sunt localizate la diferite etaje, cu vedere laterala la mare si sunt echipate cu balcon, TV satelit, baie/dus cu toaleta separata, A/C, ventilator de plafon, mini bar, seif, uscator de par, internet WIFI gratuit, decor contemporan. Camerele superior dispun de vedere la mare, sunt mai spatioase (35mp), au baie cu cada si kituri cosmetice, un pat king size sau doua paturi twin cu posibilitate baby cot / extra bed si pot fi interconectate. Camerele Deluxe ofera vedere la mare, sunt localizate pe diferite etaje si au o suprafata de 40mp, sunt mai spatioase decat camerele superior. Camerele Grand Deluxe sunt in prima linie a fiecarui etaj oferind vedere panoramica la mare, dispun de terasa sau balcon, su aceeasi suprafata ca si camerele deluxe si pot fi deasemenea interconectate. Junior Suites ofera 45 - 55mp, dispun de zona living si dormitor in open plan si au facilitati suplimentare: statie andocare IPOD, kit-uri cosmetice de designer (Salvatore Ferragamo) si espresor cafea. One Bedroom Suites au 65 mp, sunt compuse din dormitor si living separate, au doua bai (una cu dus si whirlpool, cealalta cu dus si toaleta) si aceleasi facilitati ca si junior suites. Presidential Suites sunt localizate la ultimele 2 niveluri ale hotelului cu vedere spectaculoasa la mare, living si dormitor, au 201mp, terasa generoasa, baie spatioasa cu whirlpool, living cu masuta de lucru, masa mare de 6 persoane pentru servit masa, sistem stereo cu CD player, staie andocare IPOD si chicineta complet utilata.
-
Website
Pagina web: https://www.kempinski.com/en
Servicii incluse/neincluse
Servicii incluse:
• transport cu avionul cursa charter Bodrum si retur (zbor direct), cu compania Tarom;
• 1 bagaj de cala si 1 bagaj de cabina (conform specificatiilor companiei aeriene);
• cazare si masa conform ofertei;
• transferuri aeroport – hotel – aeroport;
• asistenta turistica la destinatie;
• taxele de aeroport (se pot modifica).
Nota: Taxele de aeroport incluse in pret sunt cele valabile la data lansarii ofertei. In situatia majorarii de catre compania aeriana a acestor taxe pana la data emiterii biletelor de avion (biletele se emit cu pana la 7 zile inainte de plecare), agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea acestora.
Nu sunt incluse:
- catering in timpul zborului;
- asigurarea medicala de calatorie si asigurarea storno*;
- excursiile optionale la destinatie.
*IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Conditii financiare
CONDITII DE COMERCIALIZARE - OFERTA EARLY BOOKING:
TERMENE DE PLATA:
10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
15% din pretul pachetului turistic - la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
10% daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu prima zi dupa expirarea discountului Early Booking si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile 15 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de anulare.
OBSERVATII:
Conditiile de comercializare sunt valabile in momentul inscrierii si se pot modifica in functie de politica hotelierilor;
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip Early Booking conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
CONDITII DE COMERCIALIZARE - OFERTA STANDARD:
TERMENE DE PLATA:
10% din pretul pachetului turistic - la inscriere;
15% din pretul pachetului turistic pana la data de 31.03.2023;
75% din pretul pachetului turistic - cu minim 30 zile inaintea plecarii.
CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:
10% daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana la data de 31.03.2023;
25% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face incepand cu 01.04.2023 si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile 15 zile inaintea plecarii;
80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile 7 zile inaintea plecarii;
100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inaintea plecarii si in caz de no-show.
Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol impune conditii speciale de plata si/sau anulare.
Informatii utile
OBSERVATII:
• DOCUMENTE NECESARE CALATORIEI: PASAPORT SIMPLU ELECTRONIC VALABIL CEL PUTIN 6 LUNI DE LA INCHEIEREA CALATORIEI; TOTI COPIII AU NEVOIE DE PASAPORT;
• ACEST PROGRAM NU NECESITA OBTINEREA VIZEI TURISTICE PENTRU CETATENII ROMANI;
• avand in vedere epidemia SARS-COV 2 este posibil ca unele reglementari de calatorie sa se modifice pana la data plecarii, independent de vointa agentiei (cum ar fi: limitari ale capacitatii de transport in autocar, restrictii de vizitare pentru unele atractii turistice, masuri suplimentare de igiena si control al starii de sanitate, formalitati vamale);
• rugam turistii sa pastreze biletele de avion-charter primite de la agentie mai ales pentru zborul de retur din Antalya. Verificarile sunt riguroase si biletele necesare!!!!
• ofertele sunt valabile in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii ferme si a incasarii unui avans;
• procentele de early-booking precum si tarifele standard pot suferi modificari in orice moment (in sensul majorarii sau micsorarii acestora) si sunt decise de hotelieri; va rugam ca la momentul inscrierii sa reverificati valabilitatea ofertei si a pretului;
• in situatia in care numarul de locuri alocat respectivei promotii se epuizeaza dar exista disponibilitati pe cursa in cauza, se va aplica pretul standard;
• pentru infanti (0 – 1,99 ani) nu se achita taxe de aeroport iar acestia nu beneficiaza de loc in avion; pentru patut, hotelul poate solicita achitarea unui supliment;
• clasificarea pe stele a unitatilor de cazare este cea atribuita de oficialitatile din tarile vizitate, ca atare facilitatile camerelor sunt conforme cu standardele locale;
• descrierile hotelurilor cuprinse in oferta sunt valabile la data intocmirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei; pentru acuratetea informatiei, se va consulta site-ul hotelului, mentionat in oferta
• pentru masa in regim All Inclusive, conceptul este specific fiecarui hotel si poate fi furnizat la cerere; (atentie! Pensiune Completa nu inseamna All Inclusive)
• transferul inclus in pretul pachetului este un transfer de grup, ceea ce inseamna ca mijlocul de transport care va efectua transferurile va face opriri la mai multe hoteluri; turistii care doresc transfer privat pot solicita acest serviciu contra cost, iar confirmarea se va face in masura disponibilitatilor de la momentul rezervarii ferme;
• conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera; informatii suplimentare pe www.politiadefrontiera.ro;
• persoanele care calatoresc cu copii sub 18 ani trebuie sa detina pe langa pasaportul acestora si o copie a certificatului de nastere al copiilor (este posibil ca autoritatile de la frontiera sa o solicite);
• agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu;
• tariful pentru copil este valabil in cazul in care acesta sta in camera cu doi adulti. Pentru a beneficia de tariful de copil acesta trebuie sa nu fi depasit la data inceperii calatoriei varsta mentionata in program.
• distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie; acesta poate solicita sprijinul asistentului local in vederea remedierii problemelor;
• hotelul isi rezerva dreptul de a solicita fiecarui turist o suma cash sau o copie a cartii de credit personale, ca garantie pentru cheltuielile suplimentare ce urmeaza a fi facute pe parcursul sederii;
• pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare; in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor;
• in ultimii ani tot mai multe hoteluri si vase de croaziera au initiat politica „fara bani cash” (cash free). Astfel, este posibil ca unii prestatori sa nu mai incaseze bani cash pentru serviciile suplimentare prestate, de aceea este important sa detineti un card de credit cand calatoriti in afara tarii;
• in situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia va oferi varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul;
• agentia isi rezerva dreptul de a modifica valoarea taxelor de aeroport in cazul in care valoarea acestora este schimbata de compania aeriana;
• agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare;
• in situatia in care turistul achizitioneaza bilete de avion pe zboruri interne iar acestea nu mai corespund noului orar de zbor al cursei internationale sau aceasta se anuleaza, agentia nu are obligatia de a suporta eventualele diferente de pret ocazionate de reemiterea biletelor pe cursa interna;
• politica de prealocare a locurilor in avion depinde de fiecare companie aeriana; la cerere, se pot furniza informatii suplimentare cu privire la acest aspect;
• agentia nu este raspunzatoare pentru pierderea sau furtul bagajelor, a actelor sau a obiectelor personale; in cazul in care aceste situatii nedorite apar, turistul are obligatia de a depune personal plangere la organele competente;
• excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru agentia Tour Operatoare. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local.
• este posibil ca excursiile optionale organizate de partener sa nu presupuna prezenta unui ghid sau insotitor roman; in aceasta situatie, limba de comunicare va fi engleza;
• acest program nu are un grad ridicat de dificultate si nu are interdictii pentru persoanele cu mobilitate redusa;
• in situatia in care turistul are cerinte speciale, cum ar fi dar fara a se limita la: camere alaturate sau cu o anumita localizare, meniu special, acestea vor fi cu titlul de solicitare catre prestatori dar nu vor fi considerate confirmate decat in masura posibilitatilor de la fata locului;
• prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.
Intrucat reglementarile de calatorie se schimba frecvent, va recomandam cu tarie, ca inainte de a calatori, sa verificati intotdeauna conditiile de calatorie cu autoritatile sanitare si de frontiera oficiale si sa va asigurati ca aveti cele mai recente informatii. Este responsabilitatea dvs. sa fiti la curent cu restrictiile de calatorie relevante, pentru a va asigura ca sunteti eligibili pentru a intra intr-o tara straina.
NOTIFICARI SUPLIMENTARE:
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, inclusiv in cazul infectarii cu SARS-COV2, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Conditiile de comercializare se pot modifica in functie de politica hotelierilor
Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor poate conduce la modificarea pretului pachetului.
Schimbarea perioadei, a hotelului sau a destinatiei este considerata anulare (cu penalizarile aferente) si refacerea rezervarii in noile conditii de comercializare si de pret.
Modificarea numelui sau a tipului de camera, efectuata dupa inscriere dar inainte de emiterea documentelor de calatorie se va confirma sau infirma in functie de conditiile prestatorului si este posibil sa fie supusa platii unei taxe de modificare solicitata de furnizor.
IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
Transferuri
TRANSFERURI PRIVATE DIN PROVINCIE LA / DE LA AEROPORT (MINIM 2 PASAGERI):
35 EURO/adult /dus-intors si 10 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele PLOIESTI, GIURGIU, URZICENI
40 EURO/adult/dus-intors si 10 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasul TARGOVISTE
50 EURO/adult/dus-intors si 15 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele SINAIA, PITESTI, ALEXANDRIA, BUZAU
55 EURO/adult/dus-intors si 15 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele PREDEAL, SLOBOZIA
60 EURO/adult/dus-intors si 20 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele BRASOV, CALARASI
65 EURO/adult/dus-intors si 20 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele FOCSANI, SLATINA
70 EURO/adult/dus-intors si 30 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele CONSTANTA, CARACAL
75 EURO/adult/dus-intors si 30 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele CRAIOVA, RM VALCEA, BRAILA, GALATI, TECUCI, FAGARAS
85 EURO/adult/dus-intors si 35 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele TULCEA, BACAU
95 EURO/adult/dus-intors si 35 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasele SIBIU, SIGHISOARA, MEDIAS
100 EURO/adult/dus-intors si 50 EURO/copil 2-12 ani/dus-intors din orasul TG MURES
NOTA: Serviciul de transfer privat este valabil in limita locurilor disponibile la momentul rezervarii.