Paralela 45

Utopia World

Alanya

Charter Antalya
ORAR INFORMATIV DE ZBOR (ore locale)

Plecari Miercuri in perioada: 24.04.2019 - 16.10.2019

Ce spun clientii nostri

Laurentiu Voicu a fost in Turcia

Buna seara!

Ma numesc Voicu Laurentiu Doru si sunt din Sinaia.

Imi cer scuze pentru întârziere! Doar acum am gasit timpul necesar pentru a formula cateva impresii legate de circuitul "Turcia - Marele Tur" la care am participat in perioada 1-10 septembrie, impreuna cu soția mea Voicu Camelia Antonela.

De la bun început va spun ca am venit foarte încântați din această excursie extraordinară, eu si sotia mea. Ideea circuitului este foarte buna si a fost bine organizată. Aici am o precizare de facut: in prima zi la Istanbul am vizitat Sfânta Sophia, Palatul Topkapi si Moschee Albastră. Asta dupa ce am călătorit noaptea (spre aeroport) si dimineata devreme cu avionul. Destul de obositor. A două zi am efectuat croazieră pe Bosfor si alte obiective. Cred ca ar fi fost mai nimerit inversarea programului cu prima zi croazieră si a doua zi obiectivele Sophia, etc. Ar fi mai putin obositor desi eu si sotia mea nu am avut probleme. Alti turisti mai in varsta s-au tot vaitat. In rest programul a fost foarte bine gandit si am avut suficient timp sa vizitam toate obiectivele fără graba, pe îndelete. Este important sa precizez ca ghizii nostri Volkan si Cornel au avut o prestație excelenta cu adevărat profesionistă. Vreau sa le multumim frumos, pe această cale, căci au fost mereu cu zâmbetul pe buze si la dispoziția noastra pentru orice fel de problema. Deplasarea cu autocarul ă fost bună, autocarul curat si întreținut iar șoferul turc a fost discret si eficient. Ne-a ajutat la bagaje si a facut tot posibilul sa ne simtim cât mai bine. Cazurile au fost bune cu o excepție - Ankara. Desi hotelul este amplasat cental conditiile nu au fost bune. Nu ne-am odihnit bine noaptea deoarece camera pe care am primit-o ă fost foarte mica, frigiderul nu racea, aerul conditionat mergea dar nu racea si alte mici probleme la baie privind curatenia. In rest numai de bine cu fascinantă Cappadocia (unde am zburat cu balonul), cu exuperantul Pamukkale si alte obiective frumoase.

Multumim frumos pentru această excursie extraordinară pe care ne-o vom aminti cu placere toata viata. Multumim frumos si lui Volkan, ghidul turc vorbitor de lb. romana. Un adevărat profesionist care va rămâne în amintirea noastra unul dintre cei mai buni si devotați ghizi pe care i-am cunoscut vreodată. Vorbesc in cunostinta de cauza: a fost a zecea excursie pentru noi in ultimii trei ani, inclusiv Turcia.

Sper ca impresiile noastre sa va ajute in perfecționarea serviciilor oferite turiștilor.

Cu stimă,

Corojan Maria a fost in Turcia, Cappadocia

Complimente ghidei din Turcia pt excursiile optionale foarte bine pregatita, amabila, si receptiva la orice situatie. Felicitari dnei Maria! La fel si pt dna Ioana ghida cu care am plecat din Bucuresti. A fost un circuit reusit!

Vasilescu Mihai Miron a fost in Turcia

Pentru ghidul Ioana Gabriel - Felicitari! Cea mai spectaculoasa evolutie pe care am intalnit-o.

Gabriela Ion a fost in Turcia, Istanbul

Ghidul turc de la excursiile optionale a avut o prestatie deosebita. De asemenea si dl. Radu Dumitriu ne-a oferit o serie de informatii valoroase si a dat dovada de foarte mult profesionalism.

Serb Maria Dinu & Oancea Georgeta a fost in Turcia

Insotitor de grup foarte bun, informat, excelent organizator, carismatic

Partenerii nostri din Turcia

Gural Rixos Shoerwood Calista Sueno Cornelia 1C-hotels Kaya Pine Beach Justiniano Vonresort