Echipa Paralela 45 lucreaza, in aceasta perioada, exclusiv ONLINE | Luni - Vineri: 09:00 - 17:00 |
Va rugam sa ne adresati solicitarile, prioritar prin e-mail, la secretariat@paralela45.ro si doar pentru urgente la 021.9129
...

“Oriunde ai vrea sa calatoresti, poti sa pleci linistit. Ai intotdeauna suportul nostru.”
Alin Burcea

Informari Paralela 45 - Coronavirus

Informare Paralela 45 nr 2 - UPDATE

02.04.2020

Stimați turiști, După cum constatăm cu toții, România și întreaga lume se află într-o situație fără precedent.
În acest context deosebit de dificil, dorim să vă asigurăm că agenția noastră, înființată în urmă cu 30 de ani, își face datoria față de toți turiștii săi. Echipa Paralela 45 vă este dedicată, depunând eforturi uriașe zi de zi, în scopul de a vă feri sau limita, pe cât posibil, de orice neplăcere creată de această situație.
Astfel, în limita calității noastre de agenție de turism, am acționat și vom acționa după cum urmează:


a) Rezervările cu plecare în luna aprilie au fost fie reprogramate pentru date ulterioare de călătorie, în condiții specifice, în funcție de situația existentă în fiecare țară de destinație, fie sunt, în acest moment, în stadiul de negociere cu fiecare companie aeriană și cu furnizorii locali, în vederea anulării sau reprogramării pentru o dată ulterioară. Vom gestiona fiecare caz în parte, în funcție de restricțiile de călătorie impuse de țările tranzitate sau de destinație precum și de condițiile de penalizare/ anulare impuse de companiile aeriene

b) Rezervările având plecarea în luna mai sunt supuse condițiilor contractuale valabile la data semnării contractelor, urmând ca în funcție de împrejurările naționale și internaționale, să vă informăm asupra stării acestora, în speranța că situația medicală se va îmbunătăți.

c) Pentru plecările mai îndepărtate (începând cu luna iunie) vă recomandăm evitarea cererilor de anulare în acest moment, urmând a monitoriza cu toții evoluția evenimentelor. Pentru acest interval de călătorie, orice anulare sau cerere de reprogramare a sejurului implică penalizări conform contractului.
Important:

Serviciile turistice rezervate au fost preplătite de agenția noastră furnizorilor (parțial sau integral, în funcție de data de plecare), aceasta fiind practica internațională, conform contractelor încheiate.
Pentru toate rezervările pe care am reușit să le anulăm sau reprogramăm, companiile aeriene oferă posibilitatea reportării sumelor achitate pentru rezervări viitoare. La rândul nostru, pentru a veni în sprijinul Dumneavoastră, chiar dacă sumele aferente serviciilor la sol au fost avansate partenerilor și furnizorilor locali și nu au fost încă recuperate, vă oferim posibilitatea de a utiliza sumele achitate în contul unor rezervări ulterioare, sub forma de voucher valoric, valabil pentru rezervări efectuate până la finalul anului 2020, având ca obiect servicii oferite de Paralela 45 (pachete de vacanță, circuite sau cazări individuale), datele de calatorie fiind posibile atât pentru anul în curs cât și pentru anul 2021.


Totodată, având în vedere restricțiile impuse de autorități precum și grija față de semenii nostri, dorim să vă informam că toate agențiile de vânzare directă sunt în acest moment închise publicului. Această măsură se reflectă și în nevoia de ajustare a organizației noastre, astfel că mulți dintre consultații Paralela 45 nu vor fi activi pe durata lunii Aprilie.


În acest context, vă rămânem la dispoziție în principal prin corespondența e-mail, la adresa secretariat@paralela45.ro. Datorită volumului ridicat de solicitări, timpul de răspuns este mai mare decât cel cu care v-am obișnuit. Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. numai pentru rezervările imediate, și să urmăriți informăriile noastre periodice de la: https://www.paralela45.ro/informari-paralela-45-coronavirus/ Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere!


Sperăm ca măsurile luate de majoritatea statelor lumii să aibă un efect pozitiv și rapid în limitarea răspândirii noului coronavirus, astfel încât cu toții să revenim la un stil de viață normal, în care călătoriile să ne ofere amintiri valoroase.
Vă asigurăm că vă suntem alături și vom face tot ce este necesar, cu seriozitate, pentru ca Dumneavoastră să vă bucurați de vacanțe binemeritate.


Cu deosebită considerație,
Echipa Paralela 45

Citeste mai mult

Informare Program de Lucru

02.04.2020

Dragi Turisti, Echipa Paralela 45 lucreaza, in aceasta perioada, exclusiv ONLINE

Luni - Vineri - > 09.00 - 17.00

Va rugam sa ne adresati solicitarile, prioritar prin e-mail, la secretariat@paralela45.ro si doar pentru urgente la 021.9129
Ne cerem scuze pentru timpul mai mare de raspuns!
Echipa Paralela 45 #InThisTogether

Citeste mai mult

Informare termene de plata - rezervari Early Booking

20.03.2020

Stimati turisti, Va multumim pentru solidaritate si pentru intelegerea situatiei cu care ne confruntam!

Dorim sa va asiguram ca in aceste momente Echipa Paralela 45 lucreaza intens pentru a raspunde tuturor solicitarilor dvs (email: secretariat@paralela45.ro si telefonic la 021.9129) si mai ales, se concentreaza pe repatrierea in siguranta a grupurilor de turisti aflate in diverse destinatii turistice.

In acest context exceptional si pentru a veni in sprijinul deciziei Dumneavoastra de a mentine rezervarile active, dorim sa va informam ca toate termenele de plata pentru rezervari cu early-booking la data de 31.03.2020 vor fi amanate pana la 15.04.2020.

In functie de evolutia situatiei, vom reevalua aceasta decizie. Toate informarile si comunicarile noastre vor fi postate pe pagina Paralela 45!

Va multumim si ramanem aproape! Doar impreuna putem trece peste aceasta perioada dificila!

Echipa Paralela 45  #InThisTogether

Citeste mai mult

Informare Paralela 45 - nr .1

19.03.2020

Stimați turiști, După cum constatăm cu toții, România și întreaga lume se află într-o situație fără precedent.

Pe lângă problema de natură medicală, stăpânită de către autoritățile române, există un puternic sentiment de teamă, alimentat de o parte a mass mediei.

Pe această cale, dorim să vă asigurăm că agenția noastră, înființată în urmă cu 30 de ani, își face datoria față de toți turiștii săi.

În această perioadă dificilă, întreaga echipă Paralela 45 vă este dedicată, depunând eforturi uriașe zi de zi, în scopul de a vă feri sau limita, pe cât posibil, de orice neplăcere creată de această situație.

Astfel, în limita calității noastre de agenție de turism, am acționat și vom acționa după cum urmează:

        a)Rezervările cu plecare în luna martie au fost fie realizate, fie reprogramate pentru date ulterioare de călătorie, în condiții specifice, în funcție de situația existentă în fiecare țară de destinație;
        b)Rezervările cu plecare în luna aprilie sunt în acest moment în stadiul de negociere cu fiecare companie aeriană și cu furnizorii locali, în vederea anulării sau reprogramării pentru o dată ulterioară. Vom gestiona fiecare caz în parte, în funcție de restricțiile de călătorie impuse de țările tranzitate sau de destinație precum și de condițiile de penalizare/ anulare impuse de companiile aeriene.
        c)Rezervările având plecarea începând cu luna mai sunt supuse condițiilor contractuale valabile la data semnării contractelor, urmând ca în funcție de împrejurările naționale și internaționale, să vă informăm asupra stării acestora, în speranța că situația medicală se va îmbunătăți.


Serviciile turistice rezervate au fost preplătite de agenția noastră furnizorilor (parțial sau integral, în funcție de data de plecare), aceasta fiind practica internațională, conform contractelor încheiate.

Pentru toate rezervările pe care am reușit să le anulăm sau reprogramăm, companiile aeriene ofera posibilitatea reportării sumelor achitate pentru rezervări viitoare. La rândul nostru, pentru a veni în sprijinul Dumneavoastră, chiar dacă sumele aferente serviciilor la sol au fost avansate partenerilor și furnizorilor locali și nu au fost încă recuperate, vă oferim posibilitatea de a utiliza sumele achitate în contul unor rezervări ulterioare, sub forma de voucher valoric, valabil până la finalul anului 2020, pentru servicii oferite de Paralela 45 (pachete de vacanță, circuite sau cazări individuale).

În acest context, toți consultanții Paralela 45 vă stau la dispoziție și vă vor oferi lămuriri suplimentare, în funcție de rezervările pe care ni le-ați încredințat.

Pentru plecările mai îndepărtate (începând cu luna iunie) vă recomandăm evitarea cererilor de anulare în acest moment, urmând a monitoriza cu toții evoluția evenimentelor. Pentru acest interval de călătorie, orice anulare sau cerere de reprogramare a sejurului implică penalizări conform contractului.

Sperăm ca măsurile luate de majoritatea statelor lumii să aibă un efect pozitiv și rapid în limitarea răspândirii noului coronavirus, astfel încât cu toții să revenim la un stil de viață normal, în care călătoriile să ne ofere amintiri valoroase.

Vă asigurăm că vă suntem alături și vom face tot ce este necesar, cu seriozitate, pentru ca Dumneavoastră să vă bucurați de vacanțe binemeritate.

 

Cu deosebită considerație,

Echipa Paralela 45

 

Citeste mai mult

Informare ANPC

19.03.2020

Stimați turiști. Vă transmitem, mai jos, comunicatul oficial al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor privind relaționarea turiștilor cu agențiile de turism, în contextul pandemiei Covid-19 precum și recomandările făcute de această instituție.
Întreaga echipă Paralela 45 vă este dedicată și depune eforturi susținute, zi de zi, pentru a limita, pe cât posibil, neplăcerile create de această situație. Vă mulțumim pentru întelegere și suport.

Comunicat de presă - ANPC

În contextul pandemiei provocate de noul coronavirus, care a afectat pe multiple planuri viața obișnuită a cetățenilor, începând cu sfera mobilității, care include și activitățile turistice, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) este în măsură să facă o serie de recomandări tuturor consumatorilor interesați:

- pentru a preîntâmpina creșterea peste măsură a nivelului de aglomerare al agentiilor de turism - preocupate în aceste zile să acorde consultanță celor interesați de modul în care actuala criză sanitară globală le-ar putea modifica planurile de vacanță pentru acest an -, este indicat să urmăriți cu atenție evoluția situației legate de răspândirea și controlul pandemiei de coronavirus, la nivelul fiecărei țări, din surse de informații credibile, pe cât posibil oficiale;

- situația trebuie tratată cu calm și înțelegere, agențiile de turism fiind nevoite în această perioadă să se concentreze, cu prioritate, asupra plecărilor programate pentru perioada imediat următoare.

Dacă aveați în plan deplasări cu data de început în următoarele 14 zile, pe care acum doriți să le contramandați, vă recomandăm să faceți, în scris, o cerere de restituire a banilor achitați deja către operatorul economic. Agenția vă poate propune următoarele două variante de rezolvare a situației:

- fie va începe toate demersurile necesare recuperării banilor de la furnizorii de servicii turistice, astfel încât demersul dvs să se finalizeze cu succes, în timp util;

- fie, în urma cererii dumneavoastră, veți primi un document care atestă creanța Dvs. comercială și care vă dă posibilitatea ca, la o dată ulterioară, după încheierea perioadei de pandemie și a efectelor acesteia, să călătoriți în aceleași condiții precum cele contractate initial către destinațiile alese de Dvs.

Vă recomandăm, însă, să țineți cont de numărul mare de situații în care serviciile turistice nu pot fi pe moment satisfăcute, din cauza situației de

criză apărute în ultimele săptămâni, și să tratați cu răbdare și înțelegere demersurile întreprinse pentru soluționarea cu succes a solicitărilor Dvs., chiar dacă, din cauza situației de criză, s-ar putea să dureze puțin mai mult decât în mod normal.

Vă reamintim că destinațiile încadrate în categoria zonă roșie, afectate de COVID-19, sunt în acest moment următoarele:

- Italia - întreaga țară;

- China – provincia Hubei, inclusiv orașul Wuhan;

- Coreea de Sud – orașul Daegu, județul Cheogdo;

- Franta – regiunile: Hauts de France, Île de France, Grand Est, Bourgogne France Comte, Auvergne Rhones Alpes;

- Germania – regiunile: Baden Wurttemberg, Bayern, Nordrhein Westfalen;

- Spania – regiunea Madrid.

Important!

În contextul situațiilor generate de răspândirea virusului COVID-19, pentru orice destinație din zona roșie afectată si ținând cont de componenta serviciului achizitionat, operatorul economic vă va putea restitui contravaloarea serviciului de călătorie rezervat, de îndată ce va primi banii de la furnizorii locali implicați în tranzacție. În cazul în care doriți să obtineți prin intervenție proprie rambursarea, operatorul economic vă va pune la dispoziție datele de contact ale furnizorilor serviciilor contractate.

Vă reamintim că destinatiile încadrate în categoria zonă galbenă, afectate de COVID-19, sunt în acest moment următoarele:

- China – alte provincii și orașe din China continentală, în afară de cele din zona roșie,

- Coreea de Sud – alte județe și localități, în afară de cele din zona roșie,

- Germania – districtul Heinsberg din Renania de Nord Westfalia),

- Iran - întreaga țară,

- Franta - alte provincii, în afară de cele din zona roșie,

- Spania - alte provincii, în afară de cele din zona roșie.

Important!

În contextul situațiilor generate de răspandirea virusului COVID-19, pentru orice destinație din zona galbenă, călătorul va putea anula serviciul de călătorie conform condițiilor contractuale agreate la momentul rezervării acestuia, cu aplicarea penalizărilor din contract.

Pentru orice altă destinație, călătorul poate anula serviciul de călătorie rezervat, cu respectarea condițiilor contractuale agreate.

Citeste mai mult

Informare IATA

19.03.2020

Stimati turisti. La acest link gasiti lista actualizata de IATA cu toate restrictiile de calatorie existente pentru fiecare tara.  https://www.iatatravelcentre.com/international-travel-document-news/1580226297.htm

Citeste mai mult


AFLA MAI MULTE DESPRE PARALELA 45


Partenerii nostri