RESPECTAM turistii

• Portul
    • Sosire
    • Plecare
    • Ziua 1
    • Portul: Miami, FL
    • Sosire: -:-
    • Plecare: 18:00
    • Ziua 2
    • Portul: Ocean Cay MSC Marine Reserve
    • Sosire: 13:30
    • Plecare: -:-
    • Ziua 3
    • Portul: Ocean Cay MSC Marine Reserve
    • Sosire: -:-
    • Plecare: 18:00
    • Ziua 4
    • Portul: Nassau, Bahamas
    • Sosire: 09:00
    • Plecare: 18:00
    • Ziua 5
    • Portul: Miami, FL
    • Sosire: 07:00
    • Plecare: -:-

MSC Armonia

De o statura majestica dar totusi intima si intriganta, MSC Armonia reflecta holograma fina a stilului italian MSC Cruises. Exista cate ceva pentru fiecare la bordul acestui vas, de la perete de catarare, teren de tenis pana la discoteci si teatre. Incepeti-va ziua in Cafeneaua Corner, dupa care puteti merge la Internet Café sa verificati ce mai fac cei dragi de acasa. Recompensati-va cu o sedinta de fitness, sau petreceti-va ziua intr-una dintre piscinele de pe vas sau la spa. Dupa ce faceti putine cumparaturi cu castigul de la cazino, savurati mancarurile mediteraneene din restaurantul Marco Polo. In anul 2014, vasul a fost renovat in totalitate, in momentul de fata aceasta fiind cu 24 de metri mai lung, oferind astfel mai multe spatii publice, cabine cu balcon, restaurante si baruri, precum si zone de divertisment.

Greutate

Ce spun clientii nostri

Radu Salajanu a fost in Spania, Madrid

Spania

Intre 11.04 – 14.04.2011 am fost plecat in Spania (Madrid) intr-un scurt sejur aranjat prin agentia ce o conduceti. Este, cred, al VII-lea sau al VIII-lea sejur ce il aranjez prin agentia Dumneavostra si a fost unul extrem, extrem de reusit. Multumiri Doamnei Iulia Moroeanu care si de data aceasta m-a ajutat, reusind sa fie, iarasi, extrem de atenta la fiecare detaliu si extrem de eficienta.

Bradler Mariana a fost in Portugalia, Lisabona

Turcia

Excursia a cuprins multe obiective, dar nu a fost obositoare. Conducatorul auto s-a dovedit un foarte bun profesionist.

Laurentiu Voicu a fost in Turcia

Turcia - marele tur!

Buna seara!

Ma numesc Voicu Laurentiu Doru si sunt din Sinaia.

Imi cer scuze pentru întârziere! Doar acum am gasit timpul necesar pentru a formula cateva impresii legate de circuitul "Turcia - Marele Tur" la care am participat in perioada 1-10 septembrie, impreuna cu soția mea Voicu Camelia Antonela.

De la bun început va spun ca am venit foarte încântați din această excursie extraordinară, eu si sotia mea. Ideea circuitului este foarte buna si a fost bine organizată. Aici am o precizare de facut: in prima zi la Istanbul am vizitat Sfânta Sophia, Palatul Topkapi si Moschee Albastră. Asta dupa ce am călătorit noaptea (spre aeroport) si dimineata devreme cu avionul. Destul de obositor. A două zi am efectuat croazieră pe Bosfor si alte obiective. Cred ca ar fi fost mai nimerit inversarea programului cu prima zi croazieră si a doua zi obiectivele Sophia, etc. Ar fi mai putin obositor desi eu si sotia mea nu am avut probleme. Alti turisti mai in varsta s-au tot vaitat. In rest programul a fost foarte bine gandit si am avut suficient timp sa vizitam toate obiectivele fără graba, pe îndelete. Este important sa precizez ca ghizii nostri Volkan si Cornel au avut o prestație excelenta cu adevărat profesionistă. Vreau sa le multumim frumos, pe această cale, căci au fost mereu cu zâmbetul pe buze si la dispoziția noastra pentru orice fel de problema. Deplasarea cu autocarul ă fost bună, autocarul curat si întreținut iar șoferul turc a fost discret si eficient. Ne-a ajutat la bagaje si a facut tot posibilul sa ne simtim cât mai bine. Cazurile au fost bune cu o excepție - Ankara. Desi hotelul este amplasat cental conditiile nu au fost bune. Nu ne-am odihnit bine noaptea deoarece camera pe care am primit-o ă fost foarte mica, frigiderul nu racea, aerul conditionat mergea dar nu racea si alte mici probleme la baie privind curatenia. In rest numai de bine cu fascinantă Cappadocia (unde am zburat cu balonul), cu exuperantul Pamukkale si alte obiective frumoase.

Multumim frumos pentru această excursie extraordinară pe care ne-o vom aminti cu placere toata viata. Multumim frumos si lui Volkan, ghidul turc vorbitor de lb. romana. Un adevărat profesionist care va rămâne în amintirea noastra unul dintre cei mai buni si devotați ghizi pe care i-am cunoscut vreodată. Vorbesc in cunostinta de cauza: a fost a zecea excursie pentru noi in ultimii trei ani, inclusiv Turcia.

Sper ca impresiile noastre sa va ajute in perfecționarea serviciilor oferite turiștilor.

Cu stimă,

Tudorache Elena a fost in Portugalia, Lisabona

Voi recomanda programul.. O excursia frumoasa, insotitorul de grup foarte atent si grijuliu cu fiecare persoana, vesel, talentat, bine informat asupra locurilor vizitate.

Familia Robu a fost in Israel

Israel

Cuvinte pline de înțelepciune. Multumim destinului ca am avut ocazia să petrecem momente calde, plăcute in clipe importante din viața noastră. A fost o plăcere să avem un grup minunat, organizatori asemenea iar ghidul este o enciclopedie vie, sursa de documentare și relaxare sufletească. Cu toata stima pentru asemenea clipe, fam. Maria și Alexandru Robu