Redescopera Romania.

Redescopera Romania 2011


Anul acesta, alaturi de branduri romanesti de prestigiu, Paralela 45 s-a alaturat initiativei Redescopera Romania, organizatata de Petrom.

In 2010, Campania Redescopera Romania a reusit sa implice sute de oameni pentru a pune pe harta cele mai frumoase locuri de vizitat in tara noastra. Declarata campania sociala a anului in 2010, initiativa a pus impreuna timp de 3 luni de zile 25 de oameni din social media si a initiat 4 excursii in care s-au vizitat peste 70 de orase si 100 de puncte de interes iar pe harta s-au adaugat peste 800 de puncte de interes.

In 2011, Petrom a invitat in aceasta campanie si Paralela45, alaturi de Dacia, BCR, in dorinta de promova ce este mai frumos, autentic si actual din experienta vizitarii Romaniei. Si Muzeul Taranului Roman se numara de asemenea printre specialistii care ne vor insoti in acest an.
Anul acesta se vor organiza 5 excursii in care vor fi implicati direct peste 100 de oameni. Ne propunem sa adaugam alte sute de puncte de interes pe harta pe care o puteti vedea pe www.redescoperaromania.ro sau o puteti accesa prin aplicatiile de iPhone si Android dedicate.

Fiecare excursie inseamna mii de fotografii, filme si povestiri din locurile vizitate, transmisi in direct de pe traseu, discutii si zeci de obiective noi adaugate pe harta.
Anul acesta se vor organiza 5 excursii in care vor fi implicati direct peste 100 de oameni. Ne propunem sa adaugam alte sute de puncte de interes pe harta pe care o puteti vedea pe www.redescoperaromania.ro sau o puteti accesa prin aplicatiile de iPhone si Android dedicate.

Fiecare excursie inseamna mii de fotografii, filme si povestiri din locurile vizitate, transmisii in direct de pe traseu, discutii si zeci de obiective noi adaugate pe harta.

Puteti participa si dvs. la aceasta initiativa, urmarind oamenii in fiecare excursie, pe retelele sociale Facebook sau Twitter si #dinromania sau pe blogul calatoriilor disponibil pe site.

Va multumim pentru implicare si va vom tine la curent cu desfasurarea campaniei.

Redescopera Romania 2011 este un proiect Petrom, impreuna cu BCR, Dacia, Romtelecom, Paralela 45, Muzeul Taranului Roman.

Lasa un comentariu Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

  • (will not be published)
  • Va rugam introduceti un rezultat in cifre.