Paralela 45 Events.

Paralela 45 – un brand national

new_sigla P45-01

Un brand inseamna o promisiune, o garantie pentru calitatea serviciilor, in timp. In meseria noastra, la fel ca si in sport, nu conteaza doar startul, ci mai ales felul in care stii sa „alergi” pana la final. Anul 2014 a inceput foarte bine pentru noi, castigand doua premii importante care ne onoreaza si totodata ne impun sa pastram standardele ridicate in activitatea noastra.

Am fost recunoscuti drept : „The most trusted brand 2014”, la categoria Agentii de Turism in cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest. Paralela45 se bucura pentru al saselea an consecutiv de cel mai ridicat nivel de incredere in achizitionarea vacantelor.  Le multumim pe aceasta cale tuturor celor care ne-au votat  – vrem sa precizam ca nu este un sondaj comandat – si care ne-au acordat increderea lor in organizarea vacantelor, nu doar in acesti 6 ani, ci in cei 24 de ani de activitate. „Intr-o industrie a serviciilor si a contactului direct cu clientii, a ramane timp de sase ani consecutivi in topul preferintelor acestora este o mare realizare. Brand-ul este o poveste care te reinventeaza, astfel prin fiecare destinatie introdusa in portofoliul nostru, suntem supusi unor noi provocari. Calatoria este singurul bun nematerial pentru care turistul plateste si, se imbogateste. Si noi am ne-am reinventat prin fiecare nou turist sosit in agentia noastra, pana cand am gasit acel tot unitar ce inglobeaza atentia, seriozitatea si standardele ridicate prin care construim fiecare vacanta, chiar daca uneori exista poate perceptia ca suntem mai scumpi, de fapt acest putin mai mult garanteaza calitatea si increderea pe care le-o oferim turistilor. Lumea este o carte plina de aventuri, iar cei care aleg sa calatoreasca, deschid de fiecare data un nou capitol al aventurilor de neuitat. Aceasta carte nu ar fi fost posibila fara intreaga echipa formata din cei aproape 200 de colegi care transforma in realitate visul fiecarui turist, prin crearea unor vacante de neuitat”, a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.

Paralela45 a primit, de asemenea, trofeul Superbrands, pentru al doilea an consecutiv, in categoria agentiilor de turism, conform analizei realizate de organizatia cu acelasi nume. Acest lucru dovedeste faptul ca romanii sunt interesati din ce in ce mai mult de calitate si respect. „Recunoasterea profesionalismului si calitatii de catre turistii romani prin Trofeul Superbrands vine precum o incununare a efortorilor noastre, ce ne ambitioneaza si mai mult sa continuam sa cream vacante de neuitat. Pentru noi o astfel de confirmare prin cele doua distinctii primite anul acesta, Superbrands si Trusted Brands, reprezinta poate ca cea mai mare realizare de pana acum”,  a declarat Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.

Alaturi de turismul intern si individual, chartere si bilete de avion, Paralela45 se concentreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar la noi.  Circuitele in Africa, Zanzibar, America sau destinatiile exotice sunt punctele noastre forte – alte agentii de pe piata romaneasca nu au in portofoliu asemenea circuite unice.

Lasa un comentariu Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

  • (will not be published)
  • Va rugam introduceti un rezultat in cifre.