Paralela 45 Events.

Locul 5 in topul agentiilor de turism din Romania

Paralela 45, cel mai de incredere brand din turismul romanesc, a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 157 de milioane de lei, plasand-o pe locul 5 in top, primele locuri fiind ocupate de Perfect Tour, Christian Tour, Happy Tour, Eximtur. In acelasi timp, profitul net a fost de 1,8 milioane de lei. „Fiecare an dupa 2009 a fost greu. La chartere am vandut bine Grecia, am avut cresteri si pe Antalya si am mai deschis cateva agentii. Am urmarit sa fim eficienti pe fiecare destinatie, nu doar pe total. Am avut crestere, dar o crestere prudenta”, a explicat Alin Burcea.

De curand, Paralela 45 a primit recunoasterea de Superbrand, pentru al doilea an consecutiv, in categoria agentiilor de turism, conform analizei realizate de organizatia cu acelasi nume, si de „The most trusted brand 2014” pentru al saselea an, in cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest.

Lasa un comentariu Adresa ta de email nu va fi publicata. Campurile necesare sunt marcate *

  • (will not be published)
  • Va rugam introduceti un rezultat in cifre.