LiveZilla Live Help

 

Plecari in zilele de JOI in perioada 23.06-25.08.2016

 

 

 

Descriere:

SEJUR COASTA DE AZUR VARA 2016

Plecari in fiecare zi de JOI in perioada 23.06 - 25.08.2016

SERVICII INCLUSE:

  • transport cu avionul zbor direct Bucuresti – Nisa si retur, cu compania TAROM;
  • taxele de aeroport si catering: 125 Euro / persoana (taxele de aeroport sunt informative si pot suferi modificari daca acestea sunt impuse de compania aeriana);
  • 7 nopti cazare si mic dejun in hoteluri de 2*, 3* si 4*, conform ofertei;
  • transferuri private (fara asistenta turistica) aeroport – hotel – aeroport
  • asistenta turistica in limba engleza pentru hotelurile din Nisa.

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala de calatorie: aproximativ 36 lei / persoana pentru 8 zile (intre 18-65 ani);
  • asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu semnarea contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice; asigurare turist plus (storno + medicala): 69 LEI/ persoana (pana la 65 ani);
  • excursiile optionale.

 

NOTE:

  • Infantii (0 – 2 ani neimpliniti) vor plati doar o taxa de 70 Euro pentru plecarile din iunie si iulie si 80 Euro pentru plecarile din august. Aceasta taxa este inclusa in pachet. NU se vor plati taxe de aeroport pentru infanti.
  • Pentru sejururile de 14 nopti, tarifele sunt la cerere.

 

TERMENE DE PLATA:

  • 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
  • 60% din pretul pachetului turistic la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
  • 20%  din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

 

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

  • 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 6 zile inaintea plecarii

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol este un tour-operator german, care impune conditii speciale de anulare.

IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.
 

OBSERVATII:

  • Documente necesare calatoriei: pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii sau carte de identitate
  • Asigurarea medicala nu este obligatorie, dar este recomandata
  • Asigurarea storno (optionala), se incheie in momentul incheierii contractului de comercializare a serviciilor turistice
  • In momentul efectuarii cazarii, hotelul poate solicita drept garantie pentru posibile cheltuieli suplimentare de pe parcursul sederii cartea de credit sau o anumita suma de bani.
  • Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor, sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; Adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera
  • Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita oficial de Ministerul de Resort din Franta. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
  • Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie cu ajutorul reprezentantului agentiei
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare.

 

 
 

 

Agentiile Paralela 45 le puteti gasi in urmatoarele orase