LiveZilla Live Help

 

Plecari din IASI in fiecare zi de Marti in perioada 13.06 - 19.09.2017

  • Iasi 14:30 – Chania 18:15 (zbor cu un stop de 40 minute pe aeroportul Rodos)
  • Chania 19:00 – Iasi 21:10

 

Creta – zona Chania: Oxana Saca, telefon: 0030- 694.047.3327

Creta – zona Rethymno: Alexandra Sirbu, telefon: 0030- 694.047.3326

 

Chania ofera o alta fata a Cretei, total diferita fata de cea cunoscuta de noi. Daca partea centrala este mai transformata de fenomenul turistic – cu partile bune dar si mai putin bune – zona aceasta este mai apropiata de natura, de traditie, mai putin afectata de valurile de turisti care “ataca” statiunile binecunoscute Hersonissos, Malia, Stalida. Serviciile sunt mai personalizate, mai apropiate de client, oamenii sunt extrem de prietenosi si primitori. Clientela in sine este putin alta fata de zona centrala – mai putini britanici si mai multi scandinavi, francezi...adica, alta poveste.


 

Baza materiala este mult mai noua si foarte diversa – oferta noastra cuprinde variante de cazare de la vile de 2* pana la hoteluri de 5* lux. Serviciile de masa sunt de la self-catering pana la Ultra All Inclusive.

Chania este o destinatie pe care o putem recomanda oricui, este potrivita pentru orice gen de vacanta – si pentru tinerii care vor distractie la preturi mici, si pentru cuplurile care vor liniste, si pentru familii (sunt foarte multe hoteluri, de la 2 la 5*, care au apartamente ce pot acomoda chiar si 5 – 6 persoane si dispun de chicineta).

Conditiile naturale si peisajele sunt complet diferite fata de ce se asteapta majoritatea dintre noi. Regiunea este paradisul verde al Cretei – statiunile si zonele dintre statiuni sunt impanzite cu livezi de maslini, citrice si alte specii mediteraneene. In fapt aproape fiecare hotel, oricat de mic, are o gradina, o livada, flori, arbusti. In unele momente ajungi sa ai sentimentul ca te afli in mijlocul Austriei si nu al Greciei...

Pentru iubitorii de soare si plaja, conditiile sunt deosebite – plajele sunt intinse - si cu nisip si cu pietricele si mixte, multe dintre ele premiate Blue Flag. In regiune sunt unele dintre cele mai faimoase plaje din Creta – Elafonisi, Falassarna, Balos.

Pentru cine nu vrea doar plaja sunt foarte multe optiuni de vizite – orasele venetiene Chania si Rethymno sunt absolut incantatoare, Cheile Samaria (cele mai lungi din Europa si cele care adapostesc faimoasele caprite Kri-Kri), Santorini (se organizeaza croaziera cu plecare din portul Rethymno), Gramvousa – Insula Piratilor, Lacul Kournas (singurul lac din insula), etc.

Iubitorii de shopping se vor simti in elementul lor pe multitudinea de stradute din zona noua a orasului Chania;

Nu in ultimul rand, pentru cei care iubesc stilul de viata traditional grecesc, aici se vor rasfata din toate punctele de vedere – culinar, bahic si artistic.

 

 

Descriere:

CHARTER CHANIA VARA 2017

Insula Creta

Plecari din IASI in fiecare zi de Marti in perioada 13.06 - 19.09.2017
 


SERVICII INCLUSE:

  • transport cu avionul cursa charter Iasi - Chania si retur, compania TAROM
  • taxele de aeroport si catering: 95 EURO/ persoana (obligatorii) –  taxele de aeroport sunt informative si pot suferi modificari daca acestea sunt impuse de compania aeriana
  • 7 nopti cazare si masa conform ofertei
  • transfer aeroport – hotel – aeroport
  • asistenta turistica

 

NU SUNT INCLUSE:

  • asigurarea medicala: aproximativ 36 LEI/ persoana  (pana la 65 ani)
  • asigurarea storno (optionala), se incheie odata cu semnarea contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice; asigurare turist plus (storno + medicala): ~ 64 LEI/ persoana (pana la 65 ani)
  • excursiile optionale

 

OBSERVATII:

  • Pretul pachetelor este exprimat in EURO / camera
  • Infantii (0-2 ani neimpliniti) calatoresc gratuit 
  • Clasificarea pe stele a hotelurilor este cea atribuita de oficialitatile de resort din Grecia. Ca atare, facilitatile comune si cele ale camerelor sunt conforme cu standardele locale
  • Descrierile hotelurilor cuprinse in acest material sunt valabile la data tiparirii ofertei; in consecinta, agentia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru eventualele neconcordante in privinta facilitatilor hotelului sau ale camerei. Pentru acuratetea informatiei, va rugam verificati pagina de internet a hotelului ales
  • Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptia hotelului, asistat de reprezentantul local al agentiei
  • Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, prosoape la plaja, aer conditionat etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor
  • Agentia nu este raspunzatoare pentru modificarile orarului de zbor sau pentru intarzieri, acestea fiind in responsabilitatea companiei aeriene si a autoritatilor aeroportuare. Datorita faptului ca zborul este de tip charter, acesta nu se supune regulilor impuse curselor de linie
  • Agentia isi rezerva dreptul de a modifica suma aferenta taxelor de aeroport, in situatia in care aceasta masura este impusa de compania aeriana
  • In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul
  • Excursiile optionale se efectueaza la fata locului cu agentii locale. Sumele aferente acestor excursii nu se incaseaza in numele si pentru Agentia Paralela 45. Preturile excursiilor optionale pot fi mai mari decat cele ale excursiilor ce pot fi achizitionate de la receptia hotelurilor, aceasta datorandu-se faptului ca persoanele participante vor avea la dispozitie un mijloc de transport care ii va duce si ii va aduce la hotelul respectiv, ghidul excursiei si dupa caz ghid local
  • Prezentul document constituie anexa la contractul de prestari servicii.


 

INFORMATII UTILE INAINTE DE CALATORIE:

  • Documente necesare calatoriei: carte de identitate sau pasaport valabil cel putin 6 luni de la data intoarcerii in tara.  Copiii care nu poseda carte de identitate au nevoie de pasaport individual
  • Conform reglementarilor in vigoare, minorii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii pentru a fi lasati sa iasa din tara: sa calatoreasca cu cel putin un adult insotitor; sa aiba asupra lor acordul ambilor parinti (sau al parintelui care nu-i insoteste) legalizat la notariat; adultul care-i insoteste, in cazul in care acesta nu este unul dintre parinti, trebuie sa aiba cazier judiciar pe care sa-l prezinte la frontiera.
  • Agentia nu raspunde in cazul refuzului autoritatilor de la punctele de frontiera de a primi turistul pe teritoriul propriu sau de a-i permite sa paraseasca teritoriul propriu.


 

CONDITII ACORDARE EARLY BOOKING:

  • Reducerea EB este inclusa in pachet, iar procentul precizat se aplica numai serviciilor de cazare;
  • Orice modificare reprezinta anularea rezervarii cu penalizari si refacerea acesteia la pretul si conditiile din momentul reinscrierii;
  • Nerespectarea conditiilor de plata aplicate rezervarilor tip EB conduce la modificarea pretului pachetului conform ofertei standard.


IMPORTANT! Va reamintim ca incheierea unei Asigurari STORNO de calatorie poate acoperi pierderile financiare cauzate de anulare, contracarand efectul penalizarilor aplicate. Va recomandam sa uzati de acest mijloc de protectie financiara care acopera cele mai frecvente evenimente ce cauzeaza anularea calatoriei.

 


TERMENE DE PLATA:

  • 20% din pretul pachetului turistic la inscriere;
  • 60% din pretul pachetului turistic la termenul limita al pragului Early Booking aplicat la inscriere;
  • 20%  din pretul pachetului turistic cu minim 15 zile inaintea plecarii.

Procentul aferent primei plati sa va calcula in functie de momentul inscrierii. Daca inscrierea intervine cu mai putin de 20 zile inaintea plecarii, pachetul turistic se va achita integral.

In cazul nerespectarii termenelor de plata, Tour Operatorul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea.

 

CONDITII DE ANULARE / PENALIZARI:

  • 20% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face din momentul confirmarii rezervarii si pana cu 30 zile inaintea plecarii;
  • 50% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 29 zile - 15 zile inaintea plecarii;
  • 80% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face in intervalul 14 zile - 7 zile inaintea plecarii;
  • 100% din pretul pachetului turistic daca renuntarea se face cu mai putin de 6 zile inaintea plecarii

Aceste conditii sunt standard si se pot modifica in cazul in care furnizorul de servicii la sol este un tour-operator german, care impune conditii speciale de anulare.

 

 
 

 

Agentiile Paralela 45 le puteti gasi in urmatoarele orase